Laureatki konkursu
Kobieta e-commerce 2022
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
NAJLEPSZY SKLEP INTERNETOWY

Na stronie North.pl w prosty i przystępny sposób są opisywane najczęstsze problemy w AGD, recenzowane popularne modele urządzeń oraz prowadzone jest doradztwo zupełnie bezpłatnie.
Sklep internetowy to kompleksowe, spójne rozwiązanie, które pozwala samodzielnie dobrać część do danego urządzenia. Sklep wyróżnia niezwykle użyteczna wyszukiwarka. Każdy produkt pokazywany jest profesjonalnie – duża liczba zdjęć, szerokie opisy, liczne parametry, prosty sposób płatności, dostawa w 24h. Do tego cała masa wskazówek i ciekawostek w Bazie Porad.
Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”.
Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców. Zdaniem właścicielki im więcej rzetelnych porad na temat serwisowania tym większa szansa, że przekonamy społeczność , aby zaczęła bardziej dbać o sprzęt i go serwisować we własnym zakresie.
Monika została wyróżniona w konkursie 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, promującym osoby z nieszablonowym podejściem, tworzących nowe produkty i usługi, dla których ważna jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
TECHNOLOGIA DLA E-COMMERCE


Justyna Spytek
Justyna od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, tym samym otwierając nowy rozdział w marketingu partnerskim – 3-ciej sile sprzedażowej online po Google’u i Facebooku w e-commerce.
Budując na polskim rynku jedną największych sieci afiliacyjnych dobrze poznała nie tylko potrzeby sklepów online i wydawców mediowych, ale również możliwości technologii, które usprawniają dystrybucję działań promocyjnych i szczelny pomiar ich efektów.
Obecnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich, wprowadzając do Polski narzędzie umożliwiające sklepom przejęcie kontroli nad programem partnerskim – Circlewise Partnership Hub. Unikatowość technologii została w krótkim czasie doceniona przez największe podmioty e-commerce, które w oparciu o technologię Circlewise rozwinęły własne programy sprzedażowe na kilkunastu rynkach.
Proponowane narzędzie to powrót do rdzennej idei afiliacji opartej na transparentnej współpracy partnerów i dążeniu do sytuacji Win-Win.
Justyna poza dbaniem o sukces sprzedażowy programów afiliacyjnych największych e-commerce swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu rozwoju technologii digital dzieli się z rynkiem jako wykładowca na studiach podyplomowych na kierunku Handel elektroniczny w Akademii Leona Koźmińskiego oraz podczas szkoleń z obszaru e-commerce, prowadzonych z ramienia IAB. Jest certyfikowanym trenerem DIMAQ.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
NAJLEPSZY E-MARKETING


Marzena Lewandowska
Dyrektor marketingu i PR w Aquaphor Poland, od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale estońskiej firmy Aquaphor. Marzena może pochwalić się wieloma sukcesami. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce (3x wzrost sprzedaży w 2021!).
Rozwój mobile’a pozwolił Marzenie i jej zespołowi zamienić użytkowników odwiedzających stronę na dokonujących zakupu. Użycie bliźniaków statystycznych i zaawansowanego remarketingu z odzyskiwaniem koszyków pozwoliło 10x zmniejszyć ilość porzuconych koszyków.
Dosprzedaż produktów komplementarnych przez wykorzystanie okresowego remarketingu, przełożenie siły kampanii ecommerce na mobile w sprzedaży systemów podzlewowych u siebie i reselerow to także innowacyjne podejście Marzeny, które doprowadziło do wyników, nienotowanych dotąd w firmie.
Ponadto, dzięki przeprowadzonej przez Marzenę i jej zespół w 2020/2021 kampanii „Specjaliści od wody”, Aquaphor został liderem w sprzedaży zaawansowanych systemów filtrujących, stawiając na wizerunek marki profesjonalnej i technologicznej.
Sukcesem wizerunkowym firmy okazał się też program stypendialny „W swoim żywiole”, w ramach którego firma przyznała 10 stypendiów po 10 tys. PLN dla najzdolniejszych sportowców. Akcja odniosła ogromny sukces, a działania promocyjne przełożyły się na duże zainteresowanie. W ciągu 2 lat talenty zgłosiło blisko 1000 osób, a głosy oddało ponad 130 tys. internautów.
Aquaphor urósł. Z marki „no name” na polskim rynku do marki, która być może wkrótce urośnie na kluczowy brand w swoim segmencie w całej Europie.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
NOWA USŁUGA w E-COMMERCE


Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta. Dzięki niej w prosty sposób można zrozumieć chorobę i lepiej przygotować się na leczenie.
Zespół medyczny składa się z lekarzy specjalności związanych z leczeniem pacjentów onkologicznych. Tumor3D pozwala na internetowe zamówienie wizualizacji 3D zmian nowotworowych z dowolnego miejsca na świecie.
Platforma Aleksandry to intuicyjne przesyłanie danych, certyfikowana medycznie technologia i globalna dostępność. Samą usługę uzupełnia serwis wiedzy o zdrowiu.
Prognozy WHO dotyczące zachorowania na nowotwory nie są optymistyczne, a rak jako najbardziej demokratyczna choroba może dotknąć każdego.
Aleksandra uważa, że nowe technologie powinniśmy przede wszystkim rozwijać i popularyzować w medycynie tak, żeby ratować życie i zdrowie.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
PRZEDSIĘBIORCZA MAMA w E-COMMERCE


Monika Honory
Monika jest ekspertem holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, chcąc zmienić zmienić się również dla nich postanowiła odmienić swoje życie, chudnąc 40kg i opracowując holistyczno-motywacyjny Program Przemian, którego celem jest DBANIE O SIEBIE w wymiarze fizycznym, psychicznym i duchowym. Polega on na wprowadzaniu w różnych aspektach życia małych, stopniowych, ale niezmiernie ważnych zmian, które prowadzą do wzmocnienia samoakceptacji i szacunku dla siebie oraz utrwalenia zdrowych nawyków, w tym nowej kultury żywieniowej.
Monika założyła firmę i wprowadziła ją do świata e-commerce. Powstała platforma online Przemiany wg Moniki Honory. Rozwinęła sklep internetowy, w którym można kupić akcesoria, przewodniki, poradniki zdrowego stylu życia i odchudzania.
W trakcie opieki nad dziećmi napisała kilkanaście książek, prowadziła webinary, konsultacje, kursy, warsztaty. Założyła grupę na FB, w której zbudowała społeczność liczącą 183 tys. osób, itd.
Świat e-commerce wydaje się być głównie dla ludzi młodych. Monika udowadnia, że e-commerce jest dla osób w każdym wieku – najważniejsze, żeby chciały się one rozwijać. Pokazuje, że można mieć 43 lata, prowadzić firmę, mieć dwoje dzieci – być „zwykłą” kobietą i można odmienić swoje życie i w końcu pokochać siebie.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
ODPOWIEDZIALNY E-COMMERCE


Dominika Dalba
Dominika prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO, która sprzedawana jest za pośrednictwem sklepu internetowego http://www.youandyourbody.pl. Na pomysł marki wpadła rok temu, w maju 2021 ruszyła sprzedaż pre-order, a już we wrześniu 2021 roku uruchomiła regularną sprzedaż. W czasie 4 miesięcy zbudowała całą markę oraz pierwszą kolekcję, która powstała w całości z ekologicznych materiałów. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek, który jest używany posiada światowej rangi EKO certyfikat.
Firma Dominiki współpracuje tylko i wyłącznie z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne. Materiały kupuje tylko od polskich producentów, dzięki czemu myśli także o zrównoważonym rozwoju i zmniejszaniu śladu węglowego.
Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Pudełka w 90% także są z recyklingu oraz w 100% biodegradowalne. Dominika sama prowadzi wszystkie działania od powstania produktu, poprzez działania w ramach stawiania sklepu oraz performance marketingu.
Dominika jest odpowiedzialna za tworzenie i planowanie kolekcji wraz z całą logistyką. Dodatkowo prowadzi bloga oraz nagrania na kanał YouTube, aby pokazywać i dzielić się wiedzą z zakresu prowadzenia własnej marki, w pełni zrównoważonej na każdym etapie produkcji w e-commerce. Marka Dominiki dodatkowo edukuje, czym są materiały eko.
Podsumowując w ciągu roku Dominika stworzyła w pełni zrównoważony biznes w internecie, który cały czas się rozwija, a to wszystko zrobiła sama z pomocą bliskich jej osób.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
THE BEST INFLUENCER FOR E-COMMERCE

Codziennie aktywnie działa jako właścicielka szkoły tańca. Na instagramie, dzięki atrakcyjnemu profilowi, stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje.
Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetykii oraz hotelarstwo. W 2021 roku zasiadała jako członkini w jury plebiscytu influencer’s top.
Stworzyła nowoczesny projekt warsztatów tanecznych online, dzięki któremu każdy może zacząć naukę tańca od zera w swoim zaciszu domowym, ponosząc minimalne koszty.
Energetyczna, charyzmatyczna, wygadana, spontaniczna, potrafiąca odnaleźć się w każdej sytuacji. Pracuje jako influencerka, tancerka, choreograf oraz jako prowadząca wiele prestiżowych gali. Jest przykładem i inspiracją dla wielu kobiet. Jest autentyczna i zawsze służy swoim odbiorcom radą i wsparciem.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
NAJLEPSZY START-UP E-COMMERCE



Joanna Jezior-Sojka
Prezeska i załozycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl, oferującego najlepsze fotele i krzesła do pracy. Sklep został stworzony z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa. Komfort i zdrowie okazały się niezwykle ważnymi czynnikami sukcesu w erze pandemii.
W czasie Covid powstała szczególna i nowa potrzeba wyposażenia domu w fotele, umożliwiające wykonywanie obowiązków biurowych i nauki. Kobiety i mężczyźni, młodsi i starsi, mieszkający w dużych miastach, miasteczkach i na wsi – wszyscy mieli ten sam problem. Pracując lub ucząc się, siedząc kilka, czasem kilkanaście godzin dziennie, ból kręgosłupa, bioder lub ramion nie pozwalał im pracować.
W trakcie kilkuset rozmów, jakie właścicielka przeprowadziła z klientami odkryła, że użytkownicy wcale nie muszą usiąść w fotelu, by znaleźć dla siebie ten najlepiej dopasowany, że 20 lat jej doświadczenia pozwala już w trakcie rozmowy z klientami tak precyzyjnie określić potrzeby i parametry, że potrafi dopasować fotel bez mierzenia.
W ciągu 6 tygodni otworzyła sklep ERGOBIURO.pl. Najważniejsze dla Joanny w tym projekcie były człowiek i rozmowa, podejście H2H.
Od początku pandemii pomogła wraz z zespołem tysiącom klientów zadbać nie tylko o ich wygodę i komfort, zadbać o ich zdrowie, a przy okazji sprawić, że domowe miejsca pracy stały się ładniejsze oraz że dobry fotel do pracy stał się dostępny nie tylko dla mieszkańców dużych miast, w których można odwiedzić stacjonarny sklep i wybrać odpowiednie krzesło.
„Najlepszy e-sklep z jakim kiedykolwiek miałam styczność! Da się odczuć, że po drugiej stronie jest zainteresowany mną człowiek, a nie automat. Polecam w 100%!!”” , Opineo, 8 kwietnia 2021
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
INNOWACJA E-COMMERCE


Małgorzata Ohme
Gosia jest współzałożycielką innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistyczny system wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową.
Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being (warsztaty rozwojowe, ćwiczenia mindfulness, treningi relaksacyjne, medytacja), work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).
Do realizacji projektu – jak podkreśla Gosia – wykorzystywana jest najnowsza technologia i sprawdzone metody naukowe. Dzięki nowoczesnej technologii użytkownicy mają zapewniony nieograniczony i łatwy dostęp do warsztatów rozwojowych, programów guided self-care oraz całodobowej opieki terapeutycznej.
Ponadto w ramach Mindgram przeprowadzane są badania dobrostanu i kondycji organizacji, organizowane kampanie związane ze zdrowiem psychicznym i well-beingiem oraz wsparcie dla firm we wdrażaniu strategii well-beingowych.
Mindgram wszedł już na rynek hiszpański, planowany jest dalszy rozwój działań. W Polsce zdobył już zaufanie wielu klientów, a wśród nich poważnych organizacji.
Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2022 w kategorii:
NAGRODA INTERNAUTÓW

Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Najpierw założyła bloga kulinarnego, który na początku miał pełnić rolę dziennika kulinarnego.
Uwielbia gotować, uwielbia kontakt z drugim człowiekiem. Dzisiaj świadczy szereg treści o tematyce około kulinarnej, tworząc autorskie materiały na potrzeby własnych kanałów, jak i strony www oraz profile marek z branży kulinarnej.
Ma za sobą liczne wystąpienia w mediach, m.in.: wypowiedzi dla radia TOK FM, gotowanie na żywo w telewizji śniadaniowej, nagranie spotu reklamowego dla TV Mango. Jest laureatką pierwszej edycji konkursu Pojedynek Smaku, gdzie odebrała nagrodę główną z rąk samej Jurorki Ewy Wachowicz.
Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media. Jest prowadzącą cykl nagrań Klasyki Winiary na YouTube marki Winiary.