
Gala 2022
Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek konkursu Kobieta e-commerce 2022 odbyła się 21 kwietnia. Goście zostali zaproszeni do niesamowitego, pełnej historii Villi Intrata na terenie PAŁACU KRÓLA JANA III W WILANOWIE.
Galę otworzyła Prezes Fundacji Anna Heimberger. Ceremonię wręczenia statuetek poprowadziła dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat Katarzyna Zdanowicz. Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce i rozwojowi osobistemu, który poprowadziła Dorota Bachman. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO, Marta Mikliszańska Head of Public Affairs & Sustainability Allegro, Krzysztof Ślęczka Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture oraz Radosław Tyszko Sales Departament Director Ceneo.
Podczas Gali zostały zaprezentowane zostały również wyniki najnowszego badania Potencjał Kobiet w e-biznesie, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Agnieszka Brytan – Jędrzejowska, członkini Zarządu Fundacji zwróciła uwagę na wysoki wskaźnik chęci edukacji i budowania nowych biznesów opartych na e-commerce wśród kobiet w Polsce. Pełny raport można pobrać ze strony: https://www.kobietyebiznesu.pl/kobiety-szukaja-wiedzy-na-temat-e-biznesu-raport/
Galę konkursu Kobieta e-commerce uświetnił pokaz mody marki MODIVO. Podczas pokazu MODIVO zaprezentowało stylizacje w nurcie POWER DRESSING, adresowane do kobiet biznesu. Były one utrzymane w wiodących trendach kolorystycznych: od beży i łagodnych naturalnych odcieni, przez energetyczne żywe kolory, nawiązujące do trendu “dopamine fashion”, aż do klasycznej czerni. POWER DRESSING to unikatowy projekt MODIVO, który wspiera kobiety w biznesie, aktywizuje je na polu zawodowym i pomaga kreować własny wizerunek.
O podniebienia zadbał Szef Kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III – Norbert Sokołowski
Gratulujemy wszystkim Laureatkom i wyróżnionym kobietom. To niesamowite, ile jest pomysłów i jaki drzemie potencjał w ambitnych kobietach.
Poznajcie laureatki konkursu Kobieta e-commerce w 9 kategoriach:
Najlepszy sklep internetowy, Partner kategorii Allegro
Laureatka: Monika Pobrotyń, właścicielka oraz wiceprezeska North.pl – sklepu internetowego i portalu w całości poświęconemu naprawom sprzętu domowego AGD. Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”. Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców.
Technologia dla e-commerce, Partner kategorii Accenture
Laureatka: Joanna Spytek – od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, aktualnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich – Circlewise Partnership Hub.
Najlepszy e-marketing, Partner kategorii Ceneo
Laureatka: Marzena Lewandowska, dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland, która od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale firmy Aquaphor. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce.
Nowa usługa w e-commerce, Partner kategorii Inspiro – Audioteka
Laureatka: Aleksandra Jakimowicz, która rozwija unikalną w skali światowej platformę online tumor3d.com. Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta.
Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Partner kategorii home.pl
Laureatka: Monika Honory – ekspert holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, chcąc odmienić swoje życie, opracowała holistyczno-motywacyjny Program Przemian. Stworzyła platformę online Przemiany wg Moniki Honory, rozwinęła sklep internetowy, zbudowała społeczność na FB liczącą 183 tys. osób.
Odpowiedzialny e-commerce, Partner kategorii MODIVO
Laureatka: Dominika Dalba – prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO oraz sklep internetowy youandyourbody.pl. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek posiada światowej rangi EKO certyfikat. Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Współpracuje z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne.
Innowacja w e-commerce, Partner kategorii InPost
Laureatka: Małgorzata Ohme – współzałożycielka innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistyczny system wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową. Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being, work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).
Najlepszy start-up for e-commerce, Partner kategorii Przelewy24.pl
Laureatka: Joanna Jezior – Sojka, prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl, oferującego najlepsze ergonomiczne fotele i krzesła do pracy. Sklep stworzyła z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa.
The best influencer for e-commerce, Partner kategorii Fundacja Kobiety e-biznesu
Laureatka: Sylwia Madeńska – influencerka, której konto śledzi prawie 260 tysięcy obserwatorów. Jest zawodową tancerką, choreografką, właścicielką szkoły tańca. Na instagramie stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje. Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetyki oraz hotelarstwo.
Nagroda Internautów – nagroda specjalna, przyznawana w ogólnopolskim głosowaniu Internautów
Laureatka: Justyna Ratajczak – influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i Facebooku. Gotuje, fotografuje i stylizuje potrawy od ponad 10 lat. Swoją naturalnością i otwartością przyciągnęła tysiące Fanów do wspólnego gotowania. Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media.
GRATULUJEMY WSZYSTKIM LAUREATKOM!
Galeria


















































































































































































































Pobierz fotorelację z gali wręczenia nagród konkursu „Kobieta e-commerce 2022”: gala-kobieta-e-commerce-2022.zip
- Kontakt do Rzecznika Prasowego
- Aktualności dotyczące Konkursu
- Linki do social mediów
- Pliki do pobrania
Materiały promocyjne
Pomóż nam zwiększyć zasięg Konkursu i dotrzeć do nowych odbiorców. Materiały do pobrania i wykorzystania w celach informacyjnych oraz promocyjnch Konkursu