JURY KONKURSU Kobieta e-commerce 2022

Jury Konkursu składa się z znakomitych ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości i biznesu online, którzy analizują każde zgłoszenie pod kątem kryteriów danej kategorii. Wspólnie wybierają maksymalnie 10 nominacji do nagrody a następnie finalistki w każdej kategorii. Nominowane Kandydatki biorą również udział w głosowaniu o statuetkę i nagrodę Internautów. Zwyciężczynie zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali Konkursu KOBIETA E-COMMERCE 2022.

Krzysztof-Sleczka-1
KRZYSZTOF ŚLĘCZKA

Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture
Dyrektor z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku polskim i międzynarodowym. W Accenture odpowiada za Klientów z obszaru CG&S oraz za tematy Digital Commerce dla klientów z sektorów CG&S oraz handlu detalicznego. Specjalizuje się w definiowaniu i operacjonalizacji inicjatyw strategicznych oraz procesów biznesowych, a także we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań z obszaru Omnichannel B2B/B2C dla klientów działających na rynkach polskim i globalnym. Współautor raportu pt. „Zrównoważona żywność w Polsce – Narodziny masowego rynku jako szansa dla branży spożywczej” opublikowanego w czerwcu 2021 r.

radoslaw-tyczko-ceneo
Radosław Tyszko

Sales Departament
Director Ceneo

Doświadczony ekspert w rozwijaniu sprzedaży w największej porównywarce cen w Europie. Świetnie zarządza zespołem. W e-commerce jest aktywny od ponad 16 lat. Swoje pierwsze zawodowe kroki w branży stawiał m.in. w serwisie Ceneo.pl, gdzie pracował już jako E-commerce Director. Był też związany z serwisem Picodi.com, gdzie pełnił funkcję General Managera. Jako dyrektor sprzedaży debiutował w firmie RTB House. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył też studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Szkołę Coachingu Managerskiego.

Aleksandra-Szol
Aleksandra Szol

Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO
Jej inspiracją są ludzie, a praca jest jej pasją. Wiecznie uśmiechnięta optymistka i liderka, która swoją energią i wiedzą codziennie motywuje współpracowników. Odpowiedzialna za rozwój i ekspansję MODIVO na 13 rynkach europejskich, a także za stworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, programu lojalnościowego, aplikacji na wszystkich rynkach, a także za komunikację oraz rozbudowę i prowadzenie zespołu MODIVO. Wyznacza kierunek misji, wizji i osobowości marki. Ma trzy podstawowe miłości: pierwsza to córka Matylda, która codziennie daje jej powody do dumy, druga to ludzie, którzy są dla niej największą inspiracją, trzecia to liczby - uwielbia je zestawiać, porównywać i wyciągać wnioski.

Arkadiusz-Seidler-2
Arkadiusz Seidler

Prezes - CEO
Audioteka S.A.

Prezes Zarządu w Audioteka SA, największej firmie zajmującej się produkcją i dystrybucją audiobooków. Magister zarządzania i marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Pracował między innymi w wydawnictwach Langenscheidt Polska, ABE Marketing oraz Buchmann. W Grupie Wydawniczej Foksal był Dyrektorem ds. rozwoju a w sieci księgarskiej Serenissima – prezesem zarządu. Wspiera innowacyjność i rozwój nowych usług w branży wydawniczej.

anna-spychalska-grzeszek-2
Anna Spychalska-Grzeszek

Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Fundacja Polska Bezgotówkowa
Dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu strategicznego i zarządzania komunikacją. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (wydział ekonomii/specjalizacja publicystyka ekonomiczna i public relations) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe z zarządzania projektami zakończone certyfikatem PRINCE). Z ramienia Fundacji wspiera przedsiębiorczość i rozwój branży płatniczej. Jest współtwórczynią programu Polska Bezgotówkowa, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą otrzymać darmowy terminal płatniczy.

Marta-Mikliszanska
Marta Mikliszanska

Head of Public Affairs &
Sustainability Allegro

Ekspertka ds. publicznych. Odpowiada za politykę publiczną oraz obszar zrównoważonego rozwoju w Allegro.pl. Marta ma wieloletnie doświadczenie w organizacjach biznesowych i administracji parlamentarnej. Przed dołączeniem do Allegro w 2018 r., doradzała wielu polskim i międzynarodowym firmom m.in. z sektora IT w budowaniu relacji rządowych i tworzeniu strategii komunikacyjnych. Ukończyła stosunki międzynarodowe i studia latynoamerykańskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia europejskie w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; była także stypendystką Rządu Brytyjskiego na London School of Economics

Jacek-kinecki
Jacek Kinecki

CEO Przelewy24
Prezes Zarządu PayPro, odpowiedzialny za wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju spółki oraz kontynuowanie jej dynamicznego wzrostu. Z marką Przelewy24 związany jest od ponad 12 lat. W branży płatności zdobywał doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach menadżerskich – w tym od 2019 roku jako Chief Commercial Officer (CCO) oraz członek zarządu w P24Dotcard. Jego wieloletnie zaangażowanie w rozwój serwisu Przelewy24 przyczyniło się do sukcesu marki i zbudowaniu pozycji lidera na rynku operatorów płatności. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami i nadzorował wdrożenia rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych.

Izabela-K-S
Izabela Karolczyk-Szafrańska

Dyrektorka Marketingu
InPost

W 2018 roku dołączyła do Grupy Integer.pl jako Dyrektor Marketingu odpowiadając za rozwój marki oraz tworzenie nowych narzędzi dotarcia do klienta. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu, public relations i zarządzaniu. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w Cinema City Poland, Cineworld Group. Doświadczenie marketingowe zdobywała również w Unilever pracując na markach takich jak np. Lipton, Amino, w spółce Bakallandzie oraz w Kamis Przyprawy.

Magdalena-Chudzikiewicz
Magdalena Chudzikiewicz

Członkini zarządu home.pl (CCO), dyrektor sprzedaży i marketingu home.pl
Jest wykwalifikowaną menedżerką z unikalnym doświadczeniem w obszarach cyfrowego biznesu, technologii, big data, mediów i marketingu internetowego oraz zarządzania ludźmi i strategii. Jako Chief Commercial Office home.pl odpowiada w zarządzie za Pion Komercyjny, w tym działy biznesowe, rozwój produktów i usług oraz sprzedaż i marketing. Wcześniej kilkanaście lat związana z Polska Press Grupą, gdzie jako członek zarządu miała pod sobą cały Pion Online: IT, technologię, data, marketing, rozwój produktów cyfrowych. Z sukcesem przeprowadziła transformację cyfrową firmy.

Kamila-Grotowska
Kamila Grotowska

Education and Merchant Develoment Leader w Allegro
Pracuje w Allegro już ponad 10 lat, wspierając rozwój największych firm internetowych w Polsce. Planuje i organizuje kompleksowe szkolenia i webinaria, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego. Pasjonuje się tematyką e-commerce, ale również aspektami związanymi z komunikacją i obsługą klienta. Co roku szkolenia Allegro kończy kilka tysięcy uczestników, a na sali szkoleniowej spędzamy prawie 600 godzin.

patrycja-bielawska
Patrycja Bilewska

Założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top
Plebiscyt nagradza najlepsze marki na rynku w 11 kategoriach w oparciu o opinie gwiazd, blogerów i influencerów. Od lat zajmuje się komunikacją między markami i firmami a klientami za pomocą kanałów społecznościowych. Ze swoim zespołem opracowuje strategię i nadzoruje procesy komunikacji, współpracuje z influencerami, dba o wizerunek marek. Doskonale zdaje sobie sprawę, że media społecznościowe to niezwykle dynamiczny kanał, który rozwija kanał e-commerce.

anna-f
Anna Heimberger

Fundacja Kobiety e-biznesu

Dorota-b
Dorota Bachman

Fundacja Kobiety e-biznesu

agnieszka-b
Agnieszka Jedrzejowska

Fundacja Kobiety e-biznesu

Przewiń do góry