JURY KONKURSU Kobieta e-commerce 2023
Jury Konkursu składa się z znakomitych ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości i biznesu online, którzy analizują każde zgłoszenie pod kątem kryteriów danej kategorii. Wspólnie wybierają maksymalnie 10 nominacji do nagrody a następnie finalistki w każdej kategorii. Nominowane Kandydatki biorą również udział w głosowaniu o statuetkę i nagrodę Internautów. Zwyciężczynie zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali Konkursu KOBIETA E-COMMERCE 2023.

Arkadiusz Seidler
Prezes - CEO
Audioteka S.A.
Prezes Zarządu w Audioteka SA, największej firmie zajmującej się produkcją i dystrybucją
audiobooków. Magister zarządzania i marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert z
wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Pracował między innymi w wydawnictwach
Langenscheidt Polska, ABE Marketing oraz Buchmann. W Grupie Wydawniczej Foksal był Dyrektorem
ds. rozwoju a w sieci księgarskiej Serenissima – prezesem zarządu. Wspiera innowacyjność i rozwój
nowych usług w branży wydawniczej.

Izabela Karolczyk-Szafrańska
Wiceprezes i Chief marketing
oficer InPost Grupa
W 2018 roku dołączyła do Grupy Integer.pl jako Dyrektor Marketingu odpowiadając za rozwój marki oraz tworzenie nowych narzędzi dotarcia do klienta. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu, public relations i zarządzaniu. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w Cinema City Poland, Cineworld Group. Doświadczenie marketingowe zdobywała również w Unilever pracując na markach takich jak np. Lipton, Amino, w spółce Bakallandzie oraz w Kamis Przyprawy.

Jacek Kinecki
CEO Przelewy24
Prezes Zarządu PayPro, odpowiedzialny za wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju spółki oraz kontynuowanie jej dynamicznego wzrostu. Z marką Przelewy24 związany jest od ponad 12 lat. W branży płatności zdobywał doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach menadżerskich – w tym od 2019 roku jako Chief Commercial Officer (CCO) oraz członek zarządu w P24Dotcard. Jego wieloletnie zaangażowanie w rozwój serwisu Przelewy24 przyczyniło się do sukcesu marki i zbudowaniu pozycji lidera na rynku operatorów płatności. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami i nadzorował wdrożenia rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych.

Aleksandra Szol
Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO
Jej inspiracją są ludzie, a praca jest jej pasją. Wiecznie uśmiechnięta optymistka i liderka, która swoją energią i wiedzą codziennie motywuje współpracowników. Odpowiedzialna za rozwój i ekspansję MODIVO na 13 rynkach europejskich, a także za stworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, programu lojalnościowego, aplikacji na wszystkich rynkach, a także za komunikację oraz rozbudowę i prowadzenie zespołu MODIVO. Wyznacza kierunek misji, wizji i osobowości marki. Ma trzy podstawowe miłości: pierwsza to córka Matylda, która codziennie daje jej powody do dumy, druga to ludzie, którzy są dla niej największą inspiracją, trzecia to liczby - uwielbia je zestawiać, porównywać i wyciągać wnioski.

Marta Mikliszanska
Head of Public Affairs &
Sustainability Allegro
Ekspertka ds. publicznych. Odpowiada za politykę publiczną oraz obszar zrównoważonego rozwoju w Allegro.pl. Marta ma wieloletnie doświadczenie w organizacjach biznesowych i administracji parlamentarnej. Przed dołączeniem do Allegro w 2018 r., doradzała wielu polskim i międzynarodowym firmom m.in. z sektora IT w budowaniu relacji rządowych i tworzeniu strategii komunikacyjnych. Ukończyła stosunki międzynarodowe i studia latynoamerykańskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia europejskie w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; była także stypendystką Rządu Brytyjskiego na London School of Economics

Mateusz Lipski
CEO agencji kreatywnej Progressivo,
Dyrektor redakcji BIZNES24 TV
Związany z branżą marketingu nieprzerwanie od 2002 roku.
Dyrektor Redakcji Reportażu i Formatów Specjalnych w jedynej polskie telewizji biznesowej – BIZNES24.
Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla czołowych marek spożywczych, kosmetycznych, modowych, deweloperskich oraz sektora bankowego. Kreatywnie wspiera i angażuje się w kampanie społeczne, promocję wydarzeń oraz instytucji kultury. Twórca marek, strategii komunikacji, sloganów i haseł reklamowych, które trwale zapisały się w świadomości masowej. Miłośnik kultury i języków Słowian bałkańskich. Pasjonat wzornictwa użytkowego, architektury oraz motoryzacji.

Dominika Wabich
PR Officer
Ceneo
Ekspertka ds. public relations w Ceneo. Odpowiada za działania komunikacyjne i wizerunkowe marki oraz kontakt z mediami.
Ma wieloletnie doświadczenie w branży PR i marketingu, które zdobywała wspierając komunikację dużych polskich i międzynarodowych firm, nie tylko z branży e-commerce. Prowadziła projekty dla marek z obszaru FMCG, retail, fashion oraz projekty CSR. Kampanie, które realizowała, były doceniane i nagradzane w plebiscycie Złote Spinacze. W swojej pracy duży nacisk kładzie na ludzi i budowanie wartościowych relacji.

Kamila Grotowska
Education and Merchant Develoment Leader w Allegro
Pracuje w Allegro już ponad 10 lat, wspierając rozwój największych firm internetowych w Polsce. Planuje i organizuje kompleksowe szkolenia i webinaria, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego. Pasjonuje się tematyką e-commerce, ale również aspektami związanymi z komunikacją i obsługą klienta. Co roku szkolenia Allegro kończy kilka tysięcy uczestników, a na sali szkoleniowej spędzamy prawie 600 godzin.

Patrycja Bilewska
Założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top
Plebiscyt nagradza najlepsze marki na rynku w 11 kategoriach w oparciu o opinie gwiazd, blogerów i influencerów. Od lat zajmuje się komunikacją między markami i firmami a klientami za pomocą kanałów społecznościowych. Ze swoim zespołem opracowuje strategię i nadzoruje procesy komunikacji, współpracuje z influencerami, dba o wizerunek marek. Doskonale zdaje sobie sprawę, że media społecznościowe to niezwykle dynamiczny kanał, który rozwija kanał e-commerce.

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member
They.pl
Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, egzekucja: content, social media, influencer marketing, planowanie i zakup mediów, performance marketing, lead generation, e-CRM, digital consulting, e-commerce growth management. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej.

Anna Heimberger
Fundacja Kobiety e-biznesu

Dorota Bachman
Fundacja Kobiety e-biznesu

Agnieszka Jedrzejowska
Fundacja Kobiety e-biznesu