Laureatki konkursu
Kobieta e-commerce 2023

kb-statuetka-e-commerce

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY SKLEP INTERNETOWY

Partner kategorii: allegro
Magda-Karpinska

Magdalena Karpińska

Magda jest współzałożycielką i odpowiada za sprzedaż oraz marketing sklepu KARMNIK.org. Jest to miejsce, w którym znajdziesz pyszne, naturalne, zdrowe produkty i przetwory prosto od niewielkich, lokalnych wytwórców z Mazowsza wschodniego i bliskiego Podlasia. Zamawiając w Karmniku wspierasz mazowieckich wytwórców, działasz w duchu zero waste i przyczyniasz się do ograniczania emisji śladu węglowego, karmisz siebie i bliskich smacznym i zdrowym jedzeniem o udokumentowanym pochodzeniu. Zespół Karmnika sprawdza jakość każdego produktu, który jest wprowadzany na Karmnikowe półki. W Karmniku główną zasadą jest zero waste. Sklep ma ciekawa strone startową. Jest prpsty w nawigacji i intuicyjny. W asortymencie znajdują się produkty spożywcze, lokalne takie jak wypieki, przetwory, warzywa, zielrania, pasieka. Bardzo ciekawy asortyment . wszystkie formy płatności i indywidualne dostawy.

Udostępnij:

Wyróżniona Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY SKLEP INTERNETOWY

Grażyna Osiecka-Jaśkiewicz

Grażyna nad swoim sklepem on-line gofashiondesigner.com pracowała przez kilka lat. Sklep oferuje dodatki ślubne. Przez ten cały czas Grażyna dopieszczała go i „unowocześniała”, aby był przyjazny dla klientek. Najważniejszym celem było zatrzymanie uwagi przyszłych klientek i zaproponowanie im tego, czego szukają. Oprócz pięknych zdjęć z organizowanych sesji w sklepie obejrzeć można zdjęcia klientek w gotowych stylizacjach ślubnych. Grażynie zależy, aby inne kobiety mogły zobaczyć wiele stylizacji, wiele różnych sylwetek i możliwości. Sklepie proponuje bezpłatne konsultacje. Grażyna z przyjemnością doradza w wyborze idealnego okrycia ślubnego i nie tylko. Jej zdaniem oprócz koniecznych zastosowań marketingowych sklep on-line musi mieć charakter i styl, który klientka doceni i zapamięta. Grażyna chce inspirować inne kobiety do działania, podzielić się swoim doświadczeniem z innymi kobietami biznesu.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
TECHNOLOGIA DLA E-COMMERCE

Partner kategorii: audioteka

Anna Korc

Anna Korc jest współtworcą Digimans AI i pracuje nad generowaniem unikalnych i różnorodnych postaci 3D przy użyciu AI na dużą skale w ciągu kilku sekund. Firma chce zastosować swoją technologię w świecie gamingu, rozrywki jak i e-commerce. Jest ekspertem w dziedzinie strategii i marketingu i ma bogate doświadczenie w pracy z największymi markami w celu optymalizacji ich kanałów sprzedaży online. Odegrała kluczową rolę w rozwoju wielu udanych kampanii marketingowych i konsekwentnie demonstrowała swoją zdolność do zwiększania sprzedaży i zwiększania zaangażowania klientów dzięki wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Digimans AI jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i pracuje nad szeregiem najnowocześniejszych narzędzi i technologii, które pomagają firmom optymalizować koszty.

Udostępnij:

Wyróżniona Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
TECHNOLOGIA DLA E-COMMERCE

Bożena Wróblewska

Bożena jest współautorką aplikacji dietetykzwierzecy24.pl umożliwiającej automatyzację tworzenia diet domowych dla psa, oraz dającej dostęp do interaktywnej wiedzy na temat prawidłowego żywienia psa. W pełni zautomatyzowana platforma dla właścicieli, lekarzy weterynarii i dietetyków zwierzęcych. Aplikacja umożliwia zakup zbilansowanych zindywidualizowanych przepisów na posiłki dla psa z niezbędną suplementacją na zasadach subskrypcji. Posiada tez różnego typu kalkulatory, które wyliczają zapotrzebwania składników diet, wody i w przygotowaniu jest porównywarka karm, która porównywać będzie dane składowe tysięcy karm. 

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
ODPOWIEDZIALNY E-COMMERCE

Partner kategorii: modivo

Zosia Zochniak

Zosia stworzyła sklep recommerce Ubrania Do Oddania z marką lalafo – lalafo.pl/ubraniadooddania. Zdecydowała się na współpracę z platformą lalafo, bo obydwe marki łączą podobne wartości – społeczna odpowiedzialność biznesu i aktywność charytatywna. Na stronie lalafo.pl/ubraniadooddania oraz w aplikacji lalafo znaleźć można ponad 30 000 ubrań damskich, męskich i dziecięcych na każdą okazję, nowych oraz używanych. To bogata i zróżnicowana oferta rzeczy casual, vintage i okolicznościowych dostępnych dla każdego. Część towaru w celach pomocowych oferujemy także za darmo. W sklepie internetowym marki Ubrania Do Oddania znaleźć można najlepszą modę cyrkularną – odświeżoną i wyselekcjonowaną odzież na każdą okazję: vintage, casualową, okolicznościową, a także markową i nową z metkami. Sklep oferuje rzeczy, które jakością nie różnią się od produkcyjnie nowych czy dostępnych w sieciówkach. Zosia jasno komunikuje, że kupując rzeczy z drugiego obiegu oprócz second handowych perełek, możemy zyskać poczucie realnego wpływu na ochronę środowiska. Ubrania Do Oddania to inicjatywa, która odważnie i śmiało redefiniuje pojęcie drugiego obiegu na rynku tekstylnym.

Udostępnij:

Wyróżnione Kobiety e-commerce 2023 w kategorii:
ODPOWIEDZIALNY E-COMMERCE

Monika Kamińska

Monika jest założycielką i właścicielką marki modowej oraz sklepu internetowego https://monikakaminska.com/. Produkty oferowane przez Monikę są wykonywane z certyfikowanych i naturalnych tkanin: wełny, lnu, jedwabiu, bawełny oraz sztucznych: wiskozy, cupro, lyocellu. Są one gwarancją jakości na wiele sezonów oraz nie wymagają częstego prania i prasowania. Minika mówimy stanowcze NIE tkaninom syntetycznym: poliestrowi, poliamidowi i akrylowi. Podkreśla, że nasze ciała zasługują na więcej niż ubrania wykonane z plastiku. Monika swoimi działaniami stara się codziennie udowadniać, że można w sposób przyjazny środowisku, etyczny i jakościowy wyprodukować każdy element garderoby, od bielizny przez sukienki w kwiatki aż do garnituru. Monika dużo mówi o swojej marce modowej bez poliestru, świadomych zakupach odzieży, zwracając uwagę na składy, a komunikacja jej marki jest z tym bardzo spójna, dzięki temu jest to autentyczne. Tkaniny i dzianiny kupuje u najlepszych włoskich i angielskich producentów. Często korzysta z tzw. deadstock, czyli już wyprodukowanych materiałów odzieżowych, dzięki czemu korzystamy gotowych zasobów nie produkując bez celu więcej. Wełna, której używa w kolekcjach sportowych to efekt długich poszukiwań materiału doskonałego. Jest to wełna produkowana z zachowaniem wszelkich standardów ochrony środowiska, oszczędzania wody i zrównoważonego rozwoju. Korzysta tylko z materiałów…

posiadających certyfikaty. Wykorzystywane są nawet końcówki tkanin – można z nich kupić pojedyncze egzemplarze mini spódniczek, kamizelek lub sukienek. A jeśli zostanie tkaniny naprawdę mało, to jest ona oddawana do zaprzyjaźnionej marki Zack Roman, która szyje z nich męskie muchy. Monika promuje i szeroko komunikuje poprawki krawieckie – można je wykonać nawet wiele lat po zakupach. Odpadniety guzik, poszerzenie garderoby albo zwężenie można zrobić w dowolnym czasie. Ważne, żeby nie wyrzucać ubrania, lecz nadać mu drugie życie. Pudełka firmowe, w których wysyłane są ubrania, są wielokrotnego użytku. Klientki korzystają z nich, przechowując swoje drobiazgi w szafach, przewożą rzeczy z miejsca na miejsca, a nawet pakują w nie ciastka 😉 Staramy się tam, gdzie to na tym etapie jest możliwe, wyeliminować plastik z życia naszej firmy. Pijemy wodę z filtrowanych butelek, ubrania pakujemy w bibułę, którą zaklejamy papierowymi naklejkami, a potem wkładamy do kartonowego opakowania, a na naszych eventach korzystamy wyłącznie z naczyń wielokrotnego użytku. Pocztówki, które otrzymują klientki w przesyłkach, można później wykorzystać jako zakładki do książek. Monika również wydała darmowy e-book o mikroplastiku. Cała komunikacja na jej kanałach osobistych oraz profilach marki w sieci jest konkretna, rzeczowa, edukująca społeczeństwo.

Udostępnij:

Angelika Szkołuda

Angelika jest CMO i współwłaścicielką oraz pomysłodawczynią platformy Breadpack.pl, na której sprzedawane są wytwarzane przez firmę Breadpack jadalne naczynia dla gastronomii. Firma powstała z połączenia dwóch pasji: projektowania nowych technologii i bycia blisko natury. Swoje doświadczenie budowała prowadząc sieć ekologicznych zuparni i produkcję maszyn do wypieku jadalnych kubków. Jak mówi – często zwracano się do niej i Zespołu jako do ekspertów i pytano o jadalne naczynia, które inne firmy mogłyby wykorzystywać w swoich lokalach i na eventach. Dlatego postanowiła odpowiedzieć na tę potrzebę, stworzyć nową technologię i powszechnie dostępne, pyszne naczynia. Nie była to łatwa misja, ale efekt jest zachwycający. Produkty można kupować online na dedykowanej platformie – firma BreadPack prowadzi sprzedaż głównie przez sklep internetowy: https://breadpack.pl. Marka Breadpack to przykład organizacji, któta powstała, by wywierać pozytywny wpływ na… 

otoczenie – w dziedzinie ekologii. Marka od początku stworzyła technologię wypiekania jadalnych naczyń po to, by zapobiegać nadprodukcji odpadów opakowaniowych w branży horeca oraz eventowej. BreadPack.pl powstał w oparciu o dwie główne motywacje: – wyraźne zapotrzebowanie z rynku; – stan zanieczyszczenia środowiska i znaczącą pozycję przemysłu spożywczego w tym obszarze. Wiedząc, że tylko 10% wszystkich sztucznych odpadów, z wyprodukowanych ponad 6 mld ton, zostało poddanych recyklingowi, a jednorazowe naczynia szkodzą jeszcze będąc w użytku, nie mogliśmy zwlekać. Jadalne naczynia eliminują problem nadmiaru odpadów opakowaniowych pochodzących od jednorazówek w gastronomii i przemyśle eventowym, i są absolutnie bezpieczne dla zdrowia. Ich produkcja przyczynia się do ograniczenia CO2, w porównaniu do sztucznych jednorazówek. Ponadto udowadniają, że wybór opcji eko to wybór rozwiązania korzystniejszego, a nie rezygnacja z czegoś. Bredpaki chce się zjeść, są wartością dodaną, powodem do rozmowy o opakowaniach, przyzwyczajeniach, środowisku. Technologia stworzona przez BreadPack nie istniała wcześniej na rynku. Wyróżnia się spośród konkurencji bezpośredniej i pośredniej realnym wpływem na środowisko i oryginalną formą, wzbudzającą uznanie klientów z całego świata. To drugie dzieje się właśnie dzięki wdrożonemu systemowi ecommerce i przejrzystej komunikacji w sieci.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY START-UP E-COMMERCE

Partner kategorii: przelewy-top-v3

Marta Górnicka

Ceramika artystyczna jest pasją Marty od wielu lat. Polscy ceramicy mieli gdzie kupować materiały, ale niedostępne były dla nich produkty popularnych producentów ze Stanów i Kanady i 1240.design wypełniło tą lukę. Marta nawiązała współpracę z amerykańskimi producentami i została dystrybutorem artykułów dla ceramików, które sprzedaje przez sklep internetowy. Zaczynała działalność od dwóch regałów – dziś towar zajmuje duży magazyn, a ilość sprzedawanych miesięcznie materiałów liczy w tonach. W bardzo intuicyjnym i ładnym wizualnie sklepie internetowym oprócz fachowych produktów można kupić również poradniki i literaturę fachową. Od klientów często słyszy, że dzięki firmie 1240.design zmienił się rynek w Polsce , a to, co kiedyś nieosiągalne stało się łatwo dostępne dla polskich artystów-ceramików.

Udostępnij:

Wyróżniona Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY START-UP E-COMMERCE

Wiktoria Staszak-Staszków

Wiktoria jest właścicielką sklepu internetowego https://www.wikk.me Manufaktura granoli Wikk.me została założona jako pierwsza taka manufaktura w Polsce i do tej pory jest jedynym miejscem, gdzie naturalną, najwyższej jakości granolę przygotowuje się po złożeniu zamówienia. Jest ona wypiekana dopiero przed wysyłką, aby była jak najświeższa. Dzięki temu w ręce klienta trafia świeża, doskonale chrupiąca oraz wolna od sztucznych dodatków. Taki proces pozwala również wyeliminować nadprodukcję i wyrzucanie gotowych produktów, które nie zdążyły się sprzedać przed upływem terminu ważności. W lutym 2023 firma wikk.me zajęła 3 miejsce oraz zdobyła nagrodę publiczności w konkursie gospodarczym Marszałka Województwa „Twój biznes pod banderą sukcesu”. Sklep otrzymał także certyfikat magazynu KUKBUK za chrupiące kompozycje granoli, które powstały w zgodzie z naturą, sezonowym cyklem przyrody oraz za wiarę w moc kobiet. Do konkursu zgłoszono 450 produktów, a 20 przyznano certyfikat. W 2021 Wiktora została zakwalifikowana do projektu Empowering Women in Agrifood.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
INNOWACJA E-COMMERCE

Partner kategorii: inpost-logo

Paulina Walkowiak

Paulina jest współtwórczynią technologii dla e-commerce w kategorii analityki behawioralnej – cux.io. Dostarczamy esencję wiedzy o użytkownikach i ich doświadczeniach na stronie z wykorzystaniem innowacyjnej technologii opartej o ML. Wspiera e-commerce w transformacji data-driven i tłumaczeniu danych o zachowaniach użytkowników na insighty. Dotychczas pracowała z m.in. TVN Warner Bros Discovery, PZU, Schibsted, T-Mobile, EFL. Jest jedyną specjalistką szkolącą z analizy wzorców zachowań w CEE i wykładowczynią akademicką. Wraz z CUX zdobywa liczne nagrody, np. Best Smart Data Marketing Startup I-COM Global Forum Summit, AI Startup of the Year by OVH, czy TechCrunch Top Pick for Disrupt Berlin. Zwyciężyła MIT Enterprise Forum CEE DemoDay Spring 2022 Edition. Inspiruje i opowiada oswoich doświadzceniach na TEDx.

Udostępnij:

Wyróżnione Kobiety e-commerce 2023 w kategorii:
INNOWACJA E-COMMERCE

Dorota Rymaszewska

Dorota Rymaszewska jest Prezeską i współwłaścicielką innowacyjnej platformy obsługującej branżę zoologiczną hiPets. Spółka kierowana przez Dorotę osiągnęła nieprawdopodobne tempo rozwoju, została dostrzeżona przez graczy globalnych, którzy chcą zaangażować się także finansowo w rozwój hiPets.HiPets to narzędzie stworzone specjalnie dla branży opieki nad zwierzętami. Platforma łączy specjalistów z opiekunami zwierząt i pozwala na rezerwację wizyt online o dowolnej porze dnia i nocy. HiPets to pierwszy w historii i jedyny startup z Europy środkowo-wschodniej, który zakwalifikował się do Leap Venture Studio. Mars Petcare oraz RG/A Ventures zainwestują też w spółkę w najbliższej rundzie inwestycyjnej. Biznes niezwykle perspektywiczny, z opcją skalowania globalnego. Dorota znalazła się wśród TOP 200 Strong Women in IT 2021 Global Edition w 2021 roku, a hiPets został wskazany przez Dealroom jako No1 wśród 100 startupów z całej Europy Środkowo-Wschodniej, które warto obserwować!

Udostępnij:

Joanna Kwiatek

Joanna wymyśliła serwis internetowy Shukam.pl skierowany do wszystkich kupujących (poszukujących towarów i usług), która stanowi alternatywę dla innych portali aukcyjnych i serwisów. Serwis jest dedykowany zarówno osobom prywatnym jak i firmom, które chcą szybko i łatwo znaleźć oferty na swoje potrzeby. Dla sprzedawców (osób prywatnych i firm) platforma stanowić będzie bazę danych o potencjalnych klientach oraz rynku zbytu. Platforma Shukam.pl nie oferuje aukcji, nie pośredniczy w sprzedaży i nie pobiera prowizji od przeprowadzonych transakcji. Użytkownicy kontaktują się ze sobą bezpośrednio i między sobą ustalają szczegóły dotyczące transakcji. Na Shukam.pl znajdują sie informacje kto szuka i czego. Nie traci sie czasu na szukanie dostawców. Oni sami sie znajda Wystarczy dać swoje ogłoszenie i czekać na oferty.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
THE BEST INFLUENCER FOR E-COMMERCE

Partner kategorii: they-pl-logo

Hanna Żudziewicz

Hania jest Influencerką a popularność jej oosby wzrosła dzięki osiągnięciom. Hania jest Mistrzynią Europy i Vice-mistrzynia Świata w tańcu Showdance. Dwukrotnie zwyciężyła w programie Dancing with the Stars, Taniec z gwiazdami. Od niedawna jeste mamą Różyczki. Na swoim instagramie dzielę się z kobietami treściami parentingowymi, sposobami na bycie fit, promuje produkty dla dzieci, pokazuje jak wygląda moje życie jako mamy, tancerki, kobiety pracującej 😄 . Od 2 lat jest właścicielką portalu z nauką pierwszego tańca firstdanceonline, gdzie dla przyszłych par młodych przygotowanych jest kilkadziesiąt choreografii do pierwszego tańca wraz z instrukcja krok po kroku, za bardzo atrakcyjną kwotę. Właśnie otworzyła razem z córką firmę ROHA, która sprzedaję najwyższej jakości artykuły wyprawkowe dla dzieci. Jej ponad 120 tys obserwujących docenia Hanię za naturalność. Często pokazuje sie bez żadnych filtrów, makijażu.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
PRZEDSIĘBIORCZA MAMA w E-COMMERCE

Partner kategorii: allaboutlife

Joanna Rułkowska

Mówi o sobie: przedsiębiorcza mama wielodzietna, bo na co dzień wychowuje 4 chłopców (w wieku: 1,4,6,7 – najmłodszy synek jest przewlekle chory). Zawodowo wspiera rozwój przedsiębiorczości kobiet tłumacząc, jak zbudować profesjonalny pas startowy, od działalności nierejestrowanej, do biznesu marzeń. Pomaga kobietom budować stabilne i profesjonalne biznesy, łącząc pracę zawodową z wychowaniem dzieci. Dzieli się nie tylko swoją specjalistyczną wiedzą prawną, księgową i biznesową, ale też pokazuje na swoim przykładzie, jak jako mama możesz z sukcesem wykorzystać potencjał e-commerce do promocji oraz sprzedaży swoich produktów. Aktywnie i z pasją dzieli się wiedzą i doświadczeniem w mediach społecznościowych. Będąc mamą, a jednocześnie, chcąc realizować swoje marzenia, opracowała online-owy program wsparcia dla początkujących przedsiębiorczych mam: Akademia Małego Biznesu. Od 2017 prowadzi też internetowy portal „Prawo mamy”. Organizuje webinary, prowadzi warsztaty online. Cechy, które inni w niej doceniają, to: przedsiębiorczość, profesjonalizm, pracowitość, pasja do aktywności, pomoc innym, otwartość na innowacje i przyszłość. Od 2020 roku prowadzi sklep online i buduje swój biznes w branży e-commerce poprzez sprzedaż wirtualnych produktów. Mimo trudów codzienności jakie niesie za sobą bycie mamą wielodzietną, udało jej się bardzo dużo osiągnąć budując biznes w branży e-commerce w ostatnich latach.

Udostępnij:

Wyróżniona Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
PRZEDSIĘBIORCZA MAMA w E-COMMERCE

Eliza Hartenberg

Eliza jest mamą trójki dzieci. Przed urodzeniem drugiego i trzeciego dziecka pracowała jako specjalista marketingu w Wydawnictwie Lekarskim PZWL, w którym promowała książki. Miała dostęp do wspaniałych tytułów, posiadających ogromną wiedzę. Zafascynowała się tematem zdrowia dzieci. Postanowiła stworzyć stronę www.mamazdrowie.pl, żeby dzielić się tą wiedzą z innymi mami. Była na urlopie macierzyńskim, cieszyła się, że mam na to czas i moze to robić. Nauczyła się obsługi WordPressa, kontaktowała się z lekarzami i specjalistami, żeby móc publikować cenne treści. Jej strona www osiągała świetne wyniki w sieci, podobnie kanały na Facebooku i Instagramie – zupełnie organicznie, co mnie bardzo cieszyło. Pisało do niej wiele mam z podziękowaniami, że dzięki Mamie Zdrowie dowiedziały się co zrobić w sytuacjach chorobowych czy zagrożenia życia.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY E-MARKETING

Partner kategorii: ceneo

Irina Lastovjak

Dla Iriny marketing 360° to największa fascynacja, a zarazem obszar, który wciąż odkrywa na nowo. Doceniana za intuicję, odwagę, nieszablonowość, łamanie schematów. Nagrody mają dla niej wartość symboliczną – tzn. , że „rynek dostrzega” i nagradza jej rozwiązania. Prężnie działa w obszarze digitalowym. Rok temu była pomysłodawczynią i realizatorką cyfrowej kampanii #WspierajmyNasze, która miała na celu promowanie i budowanie wartości polskich/ lokalnych firm i produktów. Kampania wdrożona po wybuchu pandemii zrobiła naprawdę wiele dobrego. Kampania zdobyła łącznie 5 Nagród za Innowację: Nagroda w konkursie Onet.pl #BiznesKochaBiznes, Radomszczańska Marka Roku, Nagroda Osobowość Roku w kategorii Biznes dla twórczyni kampanii, Nominacja do prestiżowej Nagrody Europejskiej Copa-Cogeca. Kampania zwyciężyła też w Plebiscycie NOIZZ Zmiany w kategorii „Zmiana na dużą skalę” wygrywając z Lidlem i Levis’em. W 2021, realizując kampanię, Irina jednocześnie założyła Startup, który do dziś rozwija – FUTURE WORLD ON – platforma smart, popularyzująca inteligentne rozwiązania i innowacje w biznesie, miejscach pracy, edukacji i życiu codziennym. To kreowanie świata przyszłości w bardziej świadomy sposób, bo inteligentne systemy funkcjonują dzięki inteligentnym społecznościom. Platforma jest podzielona na DWIE STREFY – z jednej strony, lifestylowe treści inspirujące ludzi do życia w duchu Smart oraz z drugiej, usługi dla firm, które tworzą ten wewnętrzny ekosystem Smart i innowacji na tej platformie. Usługą w ramach platformy jest marketing dla Startupów. Irina jest również Ekspertką marketingu w kampanii Ofeminin #nieczekam107lat, o równości kobiet i mężczyzn. Obecnie akceleruje się także w Programie Biznes w Kobiecych Rękach.

Udostępnij:

Wyróżniona Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAJLEPSZY E-MARKETING

Ewelina Czaplińska

Ewelina zbudowała własną markę, znaną w sieci jako „Twoja Pani z Banku”. Na co dzień udziela licznych konsultacji finansowych i pomaga zrozumieć zawiłe kwestie bankowe. Uważa, że współpraca między przedsiębiorcami jest niezwykle istotna, ponieważ ich głos ma olbrzymi wpływ na zmiany w świadomości wielu ludzi. Tę świadomość buduje poprzez profil na Facebooku i Instagramie – Twoja Pani z Banku – gdzie w prosty sposób stara się tłumaczyć zawiłe kwestie bankowe. Za swoją działalność na rzecz edukacji finansowej, wspierania przedsiębiorców, a także postawę została wielokrotnie nagrodzona ogólnopolskimi wyróżnieniami. Specjalizuje się w kwestiach kredytowania nieruchomości, ale jest też ekspertem kredytowym i najmłodszą właścicielką franczyzowej placówki bankowej. Dzięki swojej działalności w sieci i strategii marketingowej, jej wyniki finansowe wzrosły ponad trzykrotnie w ciągu ostatniego roku. Jest laureatką wielu nagród i wyróżnień w swojej branży, za wysokie wyniki dotyczące jakości obsługi klienta, innowacji, czy wysokie wyniki sprzedażowe. Nominowana również w konkursie Sukces Pisany Szminką oraz plebiscycie 16 Liderek Równości. Jej eksperckie wypowiedzi pojawiają się na łamach pism branżowych, m.in. Infor, a także mediów regionalnych. Miała przyjemność udzielić wywiadu dla Forbes wywiad do Forbes – https://www.forbes.pl/biznes/jak-tlumaczyc-i-rozumiec-zawile-kwestie-bankowe/2cw0xpt Od 1,5 roku jest również wiceprezesem oddziału Północnej Izby Gospodarczej, gdzie wspólnie z innymi przedsiębiorcami promuje lokalną przedsiębiorczość.

Udostępnij:

Laureatka i zwyciężczyni Kobieta e-commerce 2023 w kategorii:
NAGRODA INTERNAUTÓW

Hanna Żudziewicz

Hania jest Influencerką a popularność jej oosby wzrosła dzięki osiągnięciom. Hania jest Mistrzynią Europy i Vice-mistrzynia Świata w tańcu Showdance. Dwukrotnie zwyciężyła w programie Dancing with the Stars, Taniec z gwiazdami. Od niedawna jeste mamą Różyczki. Na swoim instagramie dzielę się z kobietami treściami parentingowymi, sposobami na bycie fit, promuje produkty dla dzieci, pokazuje jak wygląda moje życie jako mamy, tancerki, kobiety pracującej 😄 . Od 2 lat jest właścicielką portalu z nauką pierwszego tańca firstdanceonline, gdzie dla przyszłych par młodych przygotowanych jest kilkadziesiąt choreografii do pierwszego tańca wraz z instrukcja krok po kroku, za bardzo atrakcyjną kwotę. Właśnie otworzyła razem z córką firmę ROHA, która sprzedaję najwyższej jakości artykuły wyprawkowe dla dzieci. Jej ponad 120 tys obserwujących docenia Hanię za naturalność. Często pokazuje sie bez żadnych filtrów, makijażu.

Udostępnij:

Nagroda specjalna:
OSOBOWOŚĆ ROKU

weronika-marczuk

Weronika Marczuk

Weronika Marczuk jest prawniczką, producentką telewizyjna i działaczką społeczną. Słowiańska dusza, najbardziej rozpoznawalna Ukrainka w Polsce, aktywnie działa i wspiera obydwie swoje ojczyzny. Urodzona w Kijowie,  mieszka w Warszawie i od 30 lat przybliża Ukrainę Polakom, a rodakom na Wschodzie – Polskę. Od 19 lat kieruje OPP Towarzystwo Przyjaciół Ukrainy w Polsce; w Ukrainie założyła Międzynarodową Ambasadę Przedsiębiorczości Kobiet oraz zorganizowała pierwszą w tym kraju kampanię sprzeciwiającą się przemocy wobec kobiet. Od momentu wybuchu wojny większość aktywności Weroniki Marczuk – to działania pomocowe: 250 wolontariuszy oraz pracownicy Fundacji opiekują się ewakuowanymi domami dziecka, prowadzą Punkt Pomocy Humanitarnej w Warszawie, Punkt relokacji na Dworcu Wschodnim, wysłano już ponad 300 konwojów. Autorka 3 książek, Weronika nigdy nie zapomina o wspieraniu innych i jako prelegentka czy motywatorka bardzo skutecznie pomaga kobietom: tym w biznesie jak i tym które mają problemy życiowe. 

Udostępnij:
Scroll to Top